Pink.Flush

▸ APERA 2010 ... ♬
Monday, May 28, 2012
♥ posted at: @8:41 PM
0 wishes // make a wish?


hmm agak lame kot aku x update blog aku...arini aku na share new experien aku bekerja ngan warga asia pasific..Agak pening dan kelam kabut jugak..Tp aku cukup respec ngn akak aku yang sorang ni..Die still agak terlalu mude bg aku tok mengendalikan kerja yang amat susah bg aku...Tp dengan kesungguhan dan minat dan tanggungjawab die berjaya...hahaha waaa ayat aku...heheh na kenal orgnye???....

haha cute x???cutekan....

Sepanjang aku disini byk pengalaman and pelajaran yg positif aku dapat..Aku na cite sepanjang hari ape yang aku wat kt cni..
Hari pertama (Ni hotel yang kami duduk selame 5 hari...LEGEND HOTEL in Kuala Lumpur
Tp aku x sempat amik pic hotel,so aku uploadkan ape yg ade je la ek...



Di kaunter pertanyaan untuk sesi registration huhu

hehe ni no bilik bertuah kami (2401)????So jom terjah!!!

Ni la isi bilik ku di hotel legend...apa macam???mewah x???

Second day, third day, dan hari2 seterusnye....byk aktiviti ak wat time ni...antaranye...




huh...mengalahkan wakil rakyat u..cceeeeeeewwwaaaaaahhh..

Skrg aksi bergambar ramai2...






                                                  ceeewaaaah....diapit oleh jejaka hebat tu.....

Ape2 pun enjoy gile mase ni....thanx frens...


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011