Pink.Flush

▸ darah??? ... ♬
Tuesday, October 12, 2010
♥ posted at: @7:05 PM
0 wishes // make a wish?


Td pagi2 lagi Kak As ajak aku g cek darah.. Die na tau and pastikan die jenis darah ape.. Hee....Kami dari bangunan cencelori jalan kaki pergi ke Pusat Kesihatan UPSI..Xde plak terasa letih, best ade kot..Tgk org ramai na amik konvo....Sonok tgk family drang ceria je tgk anak mereka na amik konvo ni... Teringat time aku konvo dulu....Rindu plak kwn2 kat tempat blaja dulu.. Bile la kite leh bekumpul semula..Hop korang pun x lupe aku ni...

Sampi je kat Pusat Kesihatan aku jmp plak si Man budak pusat kesihatan yang sama2 kursus ngn aku time kursus BITARA....Ha ape lg mula la aku potpet potpet... x berhenti bercakap, pastu jmp plak bekas laki kwn aku Si Zerol....Ha ramai yg aku kenal kt situ....Tp Pusat Kesihatan sunyi x ramai orang. Mybe drang pergi kat Bangunan Cencelori kot...Yela kt bngunan opis aku tu ade aktiviti derma darah...huhuhu...

Pas no aku disebut 2007 pergi ke bilik 4,aku dan kak as masuk la bilik tu...hehehe masuk agak mengerunkan la...biase la tempat amik2 darah ni...Aku pun tgk Kas As pucat je muka, maklumlah die ni takot ngan darah...  TUP.....ha selesai pun cucuk jari ngn jarum....aku pun ape lagi,byk plak tye ngan petugas tu...mcm mne na tau jenis darah kite...Die pun bg tau la yg sepatutnye, sampai aku faham....
Pastu turn aku plak...x sakit pun...Myb da biasa kot...tp saje gatal2 na cek lagi...Hehe darah aku jenis O positif... Drah jenis ni yang blh didermakan pada sesiapa yang memerlukan darah...Tp bile orang yang jenis darah jenis O ni perlukan darah,die x blh terima darah dari jenis lain.....Melainkan darah jenis O sendiri... Cian owang2 yg jenis darah O ni kan...






Penerima[1] Penderma[1]

O− O+ A− A+ B− B+ AB− AB+
O− Check markY






O+ Check markY Check markY





A− Check markY
Check markY




A+ Check markY Check markY Check markY Check markY



B− Check markY


Check markY


B+ Check markY Check markY

Check markY Check markY

AB− Check markY
Check markY
Check markY
Check markY
AB+ Check markY Check markY Check markY Check markY Check markY Check markY Check markY Check mark

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011