Pink.Flush

▸ Penangan Sambal Jering ... ♬
Thursday, October 14, 2010
♥ posted at: @2:22 AM
0 wishes // make a wish?


Semalam mak aku msg aku pagi2 lagi bagi tau die masak sambal jering. Waa sonoknye...agak lame aku x makan sambal jering mak aku..Ape lg tengah hari aku pun ikat perot x makan,aku cume beli fish baal goreng je dekat pesta konvo ni...

Balik je rumah,bukak je pintu rumah....WAAAAhhhhh satu rumah bau sambal jering...Pembuke selera tu....Aku pun bukak tudung saji and rase sikit sambal jering mak aku tu,,,,EMMMM sadap, lazat...nyam3...sorry aku tau sesetengah umat tidak suke akan kewujudan,petai, jering, kerdas, rebung dan seangkatan dgn nya....tp tidak aku...HAHA sory kakak2 ku...

Mule2 aku ratah sambal jering mcm tu je....Tetibe perut ku menginginkan nasi....HAHA ape lagi aku pun pergi ke dapur dan bukak periuk nasi. Byk gak aku senduk nasi....HMMMM lazatnye...berselera aku mkn..

Pas pkul 9.30pm aku pun tido..Agak awl gak aku tido...maklumlah perut sudah kenyang...Ati pun senang... Tup tup perot aku sakit sangat terjaga aku dari mimpi yang indah... Tgk jam baru pukul 12.15am...Aduh perot aku meragam sangat3 ni...Agak 5 kali aku keluar masuk tandas...Lunyai, lemau, badan aku...X selesa langsung aku tido...

Bangun pagi pun sakit lagi perot aku, badan, kaki sume sakit...Rase mcm na amik mc je....Tp sayang...Nak xnak aku kuatkan juga semangat pegi keje... Sampai je tempat keje...perut aku meragam lagi... Aduh.. Ape lagi aku pun jadi bahan kakak2 n abg2 kt opis ni... Cian aku...Ni la penangan makan sambal jering tak beringat...Perut kosong, blh plak meratah jering...Ha pada sesiapa yang minat makan pelik2 mcm aku, haruslah beringat ek.....hehehe 

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011